گروه طراحی سایت و اپلیکیشن بیترونت

همراهی کارآزموده در مسیر توسعه کسب‌وکار شما

تحول دیجیتال، با راهکارهای هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی هوش تجاری بیزینس کوچینگ

گروه بیترونت با 25 سال سابقه در زمینه طراحی و توسعه سیستم های نرم افزاری، مکانیزه سازی کسب سازی و کرها، نرم افزارهای تولید، فروش و بازرگانی و مکانیزه سازی کسب و کارزها مشغول به فعالیت می باشد. از سال 98 در مرکز زشد (دانش بنیان) دانشگاه آزاد مشهد مستقر شده و مشغول به فعالیت می باشیم، همکاران حرفه ای در زمینه حسابداری در سرتاسر ایران با ما در زمینه فروش و پشتیبانی نرم افزار و سامانه ها همکاری می کنند، اگر صاحب کسب و کار هستید که سیستم های آماده فعلی پاسخگو شما نیست با کارشناسان ما در بیترونت تماس حاصل فرمایید.

چرا ما برای پروژه شما مناسب هستیم؟

انتخاب یک تیم ضامن رشد کسب و کار شما

با سال ها تجربه در حوزه برنامه نویسی و همکاری با ارگان ها و شرکت های مختلف، به جدیدترین متد روز برنامه نویسی آگاه هستیم و همیشه در این راه تلاش کرده ایم تا بهترین خود به مشتریان ارائه دهیم.

کسب تجربه و همانگی شغل و علاقه ما باعث شده است تا در کنار انجام یک پروژه برای ارگان ها و سازمان های مختلف، از کار خود نیز لذت ببریم و به دنبال خلق یک ارزش در حوزه موردعلاقه خود باشیم.

تلاش ما همکاری با هر نوع کسب و کار بزرگ و کوچک است تا بتوانند یک سیستم کارآمد و مناسب برای خود خلق کنند و از آن برای رشد و مدیریت کسب و کار خود استفاده کنند.

گروه بیترونت

ارتباط اعضای تیم

ما مدیر عامل یا رئیس نداریم

در هر پروژه ای بسته به تخصص ممکن است یکی از اعضای تیم مدیر و هماهنگ کننده  با سایر اعضای تیم باشد.که در نهایت هدف همه ما انجام درست کار و رضایت از پروژه توسط کارفرما و تیم می باشد.

در بحث طراحی و برنامه نویسی سیستم های بخش های مختلفی وجود دارد بکند ، فرانت اند ، دیزاین ، شبکه ، سرورها ، ارتباطات شعب و خیلی از مسائلی که تخصصی می باشند

بجز اعضای اصلی تیم که در بیترونت گرد هم آمده اند ما همکاران بسیار خوب خارج از مجموعه ای نیز داریم که در بعضی موارد تخصصی از آنها نیز بهره می بریم

توسعه و طراحی توسط تیم متخصص بیترونت

ما در بیترونت، آماده همکاری با شما هستیم

تیم ما در یک نگاه

با ما بیشتر آشنا شوید، ما همه علاقه مند به کار خود هستیم.

جواد محمدزاده

جواد محمدزاده

کارشناس ارشد نرم افزار

Delphi/SQL Server/Mikrotik

حمید سیامکی

حمید سیامکی

کارشناس ارشد نرم افزار

Back-End RestAPI/ASP.Net/Delphi/SQL 

سید محمد رضوی عمرانی

کارشناس ارشد سخت افزار

Arduino/Network

مصطفی مرادزاده

دکتری حسابداری