فعالیت ها

چهارمین دوره رویداد ملی عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی

چهارمین رویداد ملی عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء در واحد کرج در 22 مهرماه تا 25 مهرماه سال 1402 برگزار گردید،که گروه ما با شرکت در این رویداد به ارائه دستاوردها و محصولات خود به علاقه مندان و کارآفرینان این حوزه پرداخت.

در این رویداد چهار محصول گروه بیترونت به نمایش درآمد

1- سامانه حمل بار بیترو

اپلیکیشن بیترو در حوزه حمل بار یکی از نمونه کارهای ما است که امکان انتخاب خرده بار و ماشین اختصاصی را با استفاده از هوش مصنوعی مشخص می‌کند. برای مثال اگر قرار است باری از مشهد به تهران انتقال یابد این اپلیکیشن بر حسب ابعاد، جنس و وزن بار بهترین مسیر، وسیله نقلیه و هزینه فایده را به فرد پیشنهاد می‌دهد

2-تشخیص تعداد ضرب دستگاه تزریق پلاستیک

برنامه ریزی میکروکنترلر آردوینو جهت تشخیص تعداد تولید دستگاه ترزیق پلاستیک که این سامانه شامل میکروکنترلر آردوینو،وب سرویس سمت سرور که با NetCore. طراحی شده و اطلاعات را از میکروکنترلر دریافت و در بانک اطلاعاتی SQLServer ذخیره سازی میکند و نرم افزار مدیریتی آن که با Delphi طراحی شده و گزارشات مدیریتی را ارئه میدهد

3-نرم افزار بیتکس(نرم افزار واسط ارسال صورتحساب به سامانه مالیات)

با توجه به الزامی شدن ارسال صورتحساب ها به سامانه مودیان از دیماه 1402 این نرم افزار توسط تیم ما طراحی شده و در قالب سه پکیج به مودیان محترم ارئه شده است.که با توجه به رضایت مودیان شاهد استقبال خوبی بوده ایم.

4-طراحی سامانه بازیافت

اپلیکیشن بازیافت تامزی که برای شرکت تعاونی ضایعات مهر شهرستان قوچان طراحی شده که با توجه به ایده جدید باکس بازیافت توسط این شرکت و طراحی آن در اپلیکیشن ، شکل جدیدی از نحوه بازیافت را به آن افزوده است.

جزئیات این حضور در روزنامه فرهیختگان به چاپ رسیده است که میتوانید با کلیک مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *